Det packas för fullt..

Vardag / Permalink / 13

© böcker, sex and the city, ipod med massa musik, kläder i massor med mera. vad mer kan behövas?

Det blir alltså stugan över nyår. Ikväll bär det av. Och det är inte de lättaste att packa kläder och grejer för en vecka framåt bara sådär. Fast man gör sitt bästa iallafall. Sedan behövs ju supervarma kläder så att man står ut i slalombackarna såklart! ;)

Jag hoppas på superbra fotomöjligheter där med fina vyer. Ni kommer att få se eventuella bilder framöver. Om jag lyckas med dem. Ha det bra så länge, så hörs vi när vi gör det.

Gott nytt år! ♥
#1 - - mikaela:

sv: viktor fick ett par hörlurar för 700kr som han ville ha, det jag hade tänkt köpa var slut så det fick bli det han önskade sig mest av allt.



okej, då gör jag det :).



vad ska du göra imorgon (onsdag), inte lust att gå på stan en stund på dagen om du inte har massa annat för dig? :) <333

#2 - - Madeleine:

Gott nytt år! Hoppas du får de kul imorn =)

#3 - - N E L L I:

TACK sweetness!



Gott nytt år och ha så kul stugan :D

#4 - - mathildas:

trevlig resa!

#5 - - Amy.C:

hej sötnos:D



jaha..låter ju bra:D hoppas han gillar den då=) dt kmr han säkert göra:D hehe..

aa jag vt.jag med:( men får väl åka till köpenhamn och köper aldo skor ist:p hehe. jag längtar som fan:p vill bara shoppa loss ..för man hittar inget på rea:S jag som brukar ha XS. de har alltid M-XL:p haha, om inte större..stör mig:( haha..



GG? vad e dt?:p haha.. jko, jag kollar på L-world, om jag kmr ihåg dt:p haha.brukar alltid glömma. fattar inte varfär asså:S har väldigt dåligt minne...=/

men nu ska vi dra till stan och köper raketer:D

vi hörs baby=) ..ha en underbar nyårsafton i alla fall och önskar dig en tidig gott nytt:D kram och puss<3

#6 - - Sophie:

Svar: Tack

Det är inte det lättaste att packa för 1 vecka :)

KRAM

#7 - - Erika:

Happy new year :D

#8 - - Bea:

Gott nytt år på dig med! :)

#9 - - Ebba:

När kommer ni hem då? Jag(och min familj) planerar att åka upp och åka lite slalom på lördag :) Om ni är kvar kanske vi kan höras nåt då?! :D



sv; Höhö, det var typ.. lärorikt? Och om jag ska vara ärlig så har jag inte spanat in ditt favoritprogram än ;O KRAM

#10 - - Ceci:

GOTT NYTT ÅR!

/Ceci<3

#11 - - Vilma:

gott nytt år! :D

#12 - - C Y R E U S:

Tack=)<33

#13 - - mikaela:

sv: jag ska plugga kemi eftersom jag missade så mycket innan lovet, har bara varit med på en genomgång x).

okej, jo jag läste det precis efter jag skrivit kommentaren ;b. <3<3

Liknande inlägg

Till top