Anna-lisa och Johan backstage

Musik / Permalink / 9

Klipp från Eriks blogg

Det var många som sade till mig att tjejen, Anna-Lisa, säkert skämtade och överreagerade när hon fick träffa sin Idol. Men jag tror inte det. Kolla själv på det här klippet då hon berättar om fredagen och sedan får träffa Johan backstage igen. Jag tycker nästan lite synd om henne med i slutet verkar allt bra igen ändå, och hon pratar om vilken fest hon ska ha för att fira det här. Hon har nästan blivit lite av en idol själv, haha. Ja, Idol är lite roligt ibland, mycket mer än bara musik! :)

Ensam hemma på 3:an nu. Kan inte se den för många gånger..
#1 - - tilda:

tyckte att hon skämde ut sig lite väl mycket kanske :)

#2 - - H:

Hahahaha!

Videon asså <3

#3 - - H:

sv: låten är bäst!

Haha

och tack så mycket, din med :*



Vad gör dudå?

#4 - - N E L L I:

OKej ;D nice!



asså videon.. de e lite pinsamt, synd om henne men samtidigt förstår jag henne.. :) ....skulle bli sån om jag träffade bill kauliz typ..

#5 - - H:

Härligt!

Ska straxs börja plugga :>

#6 - - BJERNHAGEN:

Ja.. eller om e är lite mer grön/gråa! Kan inte komma på :)

#7 - - soeticz / bloggdesigner:

sv: jaha :) men vad heter stället? ;o tror inte jag snappa upp det igår under filmen :)

#8 - - EMEIE VON JORDGUBBE:

asså herregu vad sjukt, men ser ju till och med att johan tycker hon är lite konstig när han ska gå :D :P

tänk vad jobbigtegentligen att vara så besatt.

jag älskar verkligen Twilight böckerna, men så besatt herregud är man ju inte.

Hon kommer nog bli känd för detta.

#9 - - ERIK:

klart det gåt bra att du lånade klippet :P

Liknande inlägg

Till top