ONSDAG

Mina bilder / Permalink / 5








mycket har man hunnit med idag:

- åkte buss till frösön och fotade med Erika och Aldina
- gick tillbaka (några km) till fotolektionen och berättade om vårat äventyr för läraren
- lunch och engelska...mot slutet blev det brännboll på österäng! :D (godis, foto, sol och glajjor)
- träning och middag

och nu ska jag skriva min engelskarecension. Wish me luck! Puss♥
#1 - - Anna:

haha vart kommer alla udda bilder på mej ifrån?? xD haha<3

#2 - - Amy.C:

jo jag har alltid lösögonfransar när jag går ut..

men ibland har jag inte när jag e i skolan.. om jag bar ahar en lektion oså..

annrs har jag dt hela tiden ..hehe=) ^_^

dt e lätt att "sätta" på dem ändå..e van du vt..

så kvittar:)



jo min dag har varit okey.. haft en lång skoldag så man hann inte ens sola..litw surt.. men men får passa på imorgon:p hehee..^¨

#3 - - emma:

mysig blogg du har :)

#4 - - Anna:

sv: haha du har bra minne du ;) haha <33

#5 - - Muffinsmartin:

Jag har varit ute och cyklat och haft det bra :D

Liknande inlägg

Till top