christmas gifts 09

Vardag / Permalink / 7
nu äntligen har jag tagit mig tid att fota årets klappar, inte alla men nästan.
fick presentkort på gina, pengar, lotter, sminkkit, mascara, mapp för skolarbeten, pennor, rosettörhängen, pärlsmycken, peacehalsband, skjorta, skidjacka, parfym och körlektioner!.. tror att det var det mesta.


lite av det jag fick. vet att det är sent, men vad fick ni? fick ni vad ni önskade er? jag är NÖJD.

Nu hoppas jag att ni firar det nya året riktigt och inviger det på bästa sätt! jag ska göra det bästa av situationen. vi kanske hörs när det är nytt år då? Gott nytt år! HA DET BÄST MINA LÄSARE! love youu.
#1 - - MIRABELL:

nu har jag svarat på din fråga i bloggen :)



PUSS PÅRE

#2 - - a n n a:

sv; tack så hemskt mycket :) kul att du tyckr det.

#3 - - Jacqueline /en av de från moiettu:

sv: så! Nu följer jag dig =) Du kan lägga till moiettu !:)



Btw, så älskar jag din frisyr! Jättefin!

#4 - - EMMELIST:

vad roligt att du ville vara med och tävla :) vinnaren är publicerad nu! Om du inte vann så kan jag trösta dig med att jag lägger upp en precis likadan tävling om bara några timmar ;)

#5 - - Jennifer:

Ja precise. :)

Åh, fina julklappar. :) Hur är läget med dig då? :)

#6 - - adina:

tack! snygga grejer, jag är nöjd med det jag fick :)

#7 - - louise:

sv: ja gör det, har själv inte hunnit lära mig så mycket, men vill göra det! kram

Liknande inlägg

Till top