GOTT NYTT ÅR!

Vardag / Permalink / 2
jag hinner inte så mycket mer nu märker jag, vi ska hem en sväng också innan partyt drar igång så jag måste in i duschen...typ nu! haha. glömde säga det men det var iskallt imorse när jag skulle duscha (läs:ingen värme påslagen) så jag var liiiiite frusen när jag klev ur duschen. tur att mamma hade tagit med en hårtork iallafall, haha.

aja, årets sista inlägg allltså, nu blir det inte 09 utan 010? eller hur säger man? år 10? aja, jag tänker för mycket som vanligt, ha det bäst pussssss! GOTT NYTT ÅR!

ps! Jag tänkte göra en årsresumé av något slag när jag kommit hem från fjällen bara så ni vet:)

ps2! kul att jag fått flera nya prenumeranter också, går att börja prenumerera om ni bara klickar på rosa knappen till vänster i menyn ;)  hoppas ni stannar!♥



bild från förra året ;)
#1 - - Cecilia:

Gott nytt år! :)

#2 - - DELLA:

Gott nytt år :)!

Liknande inlägg

Till top