new years evee

Vardag / Permalink / 0
Hej mina vänner, hoppas ni har det bra :) ?

jag har varit inne någon timma eller två nu efter en dag i backen. sjukt härligt men lite småjobbigt i slutet när de snöade som mest. och lite irriterad blir man på turisterna i backen haha!
hursom, min kväll/natt kommer verkligen inte bli som tänkt, jag antar att minst hälften av er som läser kommer vara ute och festa ikväll? , 

jag hade tänkt träffa några kompisar typ och fira tillsammans men istället blir det att åka en massa kilometrar till päronens kompisar m fl och ja, inte precis som jag tänkt mig. :P aja, får acceptera det, än är man inte 18 som sagt..
pratade med en person idag och ja, jag var antingen trött/less eller så men utan att veta vilket var jag lättroad iaf. det var puder i packen eftersom det snöat så mycket ...:

han: -åh, kolla det är puder!!
jag, något oseriös: -ja, puder kan man köpa i sminkaffären! heh..
han: -och l*der kan man köpa på en bordell!

HAHA! dagens lilla roliga, vet knappt varför det var kul men jag skrattade iallafall.
hursom, kanske hinner ett inlägg till innan det blir FEST (hmf hopefullyyyy) see ya bye


jag och bror på julafton. sötaaa

Liknande inlägg

Till top