Veckans fråga

/ Permalink / 1
Som ni kanske har märkt åker jag iväg och tränar ibland, ungefär 2-3 gånger i veckan och då är det främst fotboll dom jag spelar. Det underlättar vardagen och är superkul! Jag har hållit på sedan jag var ungefär 9-10 år och tänker inte sluta än på ett tag. Men nu undrar jag hur det är för er..

Tränar ni ofta, och vad gör ni isåfall? ♥
#1 - - Fantasy Girly:

Utöver idrotten i skolan så dansar jag showdans på Medborgarskolan på fredagar en och en halv timme. Jag är med i en grej med fokus på uppträdande två gånger i veckan, där jag dansar varje gång när vi har kommit igång med showen. Jag brukar stretcha och träna på dansen hemma också, och ibland åker jag iväg och simmar, går på stepuppass, på våren händer det att jag joggar, och lite sånt. ^^,

Liknande inlägg

Till top