Lördag sista januari

Vardag / Permalink / 5

Från i början på veckan
Hej bloggen!

Bilderna ni fick i förra inlägget kanske ni undrar vad de var på och det var lite från fotolektionen och i onsdags då kameran följde med till skolan. Sista bilderna var på Erika, Mikaela och en inte så jätteglad sara. Söta tjejer ;)

Nu sitter jag i stugan och ska alldeles snart äta frukost. Idag blir det slalom ute i backen i 18 minussgrader. Brr. Jag fryser redan..
Igårkväll spenderades kvällen framför tv:n med största godispåsen och filmen Step up 2 the streetsDen var sjukt bra! Ny modern musik fanns med och det var väldigt mycket häftig streetdance som visades. Är det nån av er som sett den?

Nu ska jag klä på mig supermycket så jag inte fryser när jag kommer ut. För nu väntar ett par timmar skidåkning med familjen och vännerna. Ha en bra Lördag! Puss!
#1 - - Sofia:

Ja men precis;) Jag har bara sett den första Step up, och den är ju såå bra! Var 2:an lika bra?:)

#2 - - hanna:

Åh vad kul med slalom, det var jätte länge sedan! Men som sagt det är roligare om det är en aning varmare ;)



Sv: JA jag tycker att Gina har blivit bättre än H&M^^

#3 - - N E L L I:

Men vaddå, finns inte gina där du bor? :/ va synd typ..



Funderar på att köpa en till mig. :)

#4 - - Amy.C:

Hej sötnos:D



nu e jag tilbaka från Kina^^

kom hem sju igår kväll..

blev helt trött..sov direkt asså..

men nu e jag vaken:p hehe..^^

allt väl med dig?:D

dt känns skönt för mig att vara hemma igen:D



pösss

#5 - - sophie:

Svar: Jo det var verkligen ett paradis :) Längtar redan tillbaka!

KRAM

Liknande inlägg

Till top