DAG ELVA - MINA SYSKON

/ Permalink / 0

jag har alltid uppskattat mina syskon. jag har en lillasyster på 16 år om går på samma gymnasie som mig nu och hon har varit ett bra stöd när jag behöver hjälp med olika saker eller behöver prata, och jag hoppas att hon känner detsamma för mig? jag är en sån som ibland bara måste prata av mig, I talk alot om man säger så och det är ofta så att man bara behöver lyssna, vilket hon är väldigt duktig på ibland. för mig finns hon där och har gjort det hela tiden egentligen, och en åldersskillnad på 2 år har varit perfekt mest hela tiden då man är är rätt lika i mognad och så. (oftast)

jag har också en lillebror på 10 år som jag aldrig slutat förvånats över. mest eftersom att hans ålder inte är så hög men att han mognat något otroligt i mina ögon. jag tror iochförsig att två systrar som är 6 och 8 år äldre lite tvingar honom att växa upp? men jag kan inte sticka under kudden med hur stolt jag är över honom. min lillebror ställer också upp i de flesta stunder och på senare tid har både jag och han, och vi systrar kommit mycket närmare varande. vi har nog förstått vad vi har och när vi inte träffas lika ofta blir det märks det så tydligt hur mycket det betyder att ha varande nära.

therese och henrik, jag älskar er båda och det vet ni. PUSS ♥


ni betyder mer än vad ord kan beskriva

Liknande inlägg

Till top