HISS/DISS

/ Permalink / 0
vad många ni varit på bloggen idag, roligt!!
tänkte göra något jag själv gillar att läsa om i bloggar, nämligen hissa/dissa!




1. en dag kvar i skolan innan lov - eller en halv. går till lunch imorgon.

2. musik - jag har precis laddat ipoden med massa nytt härligt som går runt runt just nu!

3. att det känns som jag är lyckligt lottad nu. - har så bra personer runt omkring mig. bra klass, bra lag, bra vänner, familj osv




1. Transportstyrelsen. - mitt körtillstånd kommer aldrig. vi ringde dit för att få inbetalningsgrejen men tillståndet, vart f*n? vill börja juu haha

2. slasket - nu känns barmark, sol och tygskor som en alltför stor längtan. snart dags?

3. sömnproblem - jag är för mycket nattmänniska, ikväll ska jag lägga mig tidigt. punktslut

Liknande inlägg

Till top