OLDIES

Sara / Permalink / 0
eftersom jag flyttade över en massa bilder från min stationära dator till laptopen så har jag fått tid att gå igenom det mesta man kanske inte kikar över annars. tänkte därför bjuda på lite finfina egobilder här, haha. alltså visa lite hur jag har förändrats över de senaste åren. be prepared!


syster och jag, tror jag var sisådär 4 år och syster var 2.


dessa är nog från tvåan kanske? saknar luggen lite heh


samma smile hehe. andra bilden är från....7:an eller 8:an.


när jag var hårmodell. nian. lite kortare hår och mörkare/ljusare färgnyanser.

som sagt, lite förändras man iallafall. nu vet ni ju ungefär hur jag ser ut så det visar jag ingen bild på :P
blev det lite huller om buller med bilderna nu men ni ser ju ungefär när de är tagna.

Liknande inlägg

Till top