tjolahopp

Vardag / Permalink / 0
det här med rubriker är inte lätt alltså, haha. hursom... hej! jag hade en tuff natt inatt, fick inte sova så mycket. men sedan dess har det hunnits med lite mer nytta. jag och mikaela har bestämt vilket ämne vi ska ha i vårat grupparbete i biologin, studentmössan är helt klar (hade lite ändringar att göra), jag har beställt lite grejer som syster ska handla åt mig på stan som jag inte kan fixa själv nu :p osv. får förhoppningsvis ett litet paket när jag kommer hem alltså!

kom även på att jag lovat fota shoppingen jag gjort, förlåt att det tar sådan tid men ska försöka fixa det så fort som möjligt. ni kanske är liiite nyfikna över vad det är som hittat till min garderob? ;)

aja, tänkte ta en låååång dusch nu om en stund och sen fika lite. hörs senare med förhoppningsvis lite nya bilder. can´t wait. PUSSS

Liknande inlägg

Till top