BUSY WOMAN?

Vardag / Permalink / 0


Oooopsie,
har inte haft "tid" att blogga idag, upptagen kvinna!! nej, har haft en rätt skön dag idag fakstiskt. för er som inte vet kan jag berätta att jag ska läsa två kurser på skolan i höst, som jag lade åt sidan i våras när jag satsade allt på de andra jag skulle jobba ikapp. det känns faktiskt helt okej för det hade inte varit mänskligt att hinna allt förut helt enkelt.

idag var jag därför och hälsade på lite för att planera men främst för att träffa de jag ska läsa med, sen blev dert lite lek också, otroooligt nostalgiskt dock att se alla små (!) ettor. (har ju varit där själv men det känns som så länge sedan!) ruuligt var det iallafall.

nu äter jag middag, helt ensam... funderar på att baka lite och plugga samtidigt, bör ju passa på ikväll! (+städa så jag hittar mina böcker). PUSSS  


ps! fan vad mycket som är positivt nu ändå! jag är sååå PEPP inför denna höst!

Liknande inlägg

Till top