JAG ÄLSKAR MIN KLASS!

Vardag / Permalink / 1



nu är nv08´s flak färdigt för rullning, imorgon smäller det!

det sjukaste med allt detta är att det är så jävla kul, sjukt mycket mer jobb än man tänker sig men efter tre år tillsammans ska det ändå bli sorgligt att skiljas åt. vi säger inte hejdå för alltid, men samtidigt blir det aldrig samma sak som innan studenten. det tror jag gick upp för oss idag. vi kommer skrika och sjunga av glädje, skratta, ta kort osv osv men i samma veva kommer tårarna för att allting tar slut någon gång. 

efter sommaren kommer vi inte sitta i klassrummet, samlade igen. det blir inget mer after school på G3 och tjat på vilka lärare som är bättre eller sämre. åhh detta är så roligt, att börja leva på riktigt men samtidigt sorgligt att vi inte tillhör samma klass längre!

imorgon kommer vara en av de största dagarna i mitt liv, men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, möjligen både och.
 
ska nog lägga mig nu innan jag blir för sentimental.

#1 - - jennifer:

ha en underbar dag! min student var en av de bästa dagarna i mitt liv. puss!

Liknande inlägg

Till top