JULIARESAN, IDAG SLÄPPS VIDEON

Tänkvärt / Permalink / 8
Hej på er! har ni firat era mammor idag? själv har vi varit iväg på graven och hälsat på farmor en sväng. och nu är det mammas tur att firas :) lite presenter, bak och blommor har det blivit!

nu kommer även den stora nyheten jag fått hålla hemligt väldigt länge. idag, på dagen julia björch skulle blivit 18 släpper hennes bästa vänner denna video, till hennes minne. hon dog i cancer detta år och låg inne på sjukhus samtidigt som mig i umeå. vi fick höra allt om varandra där, bra som dåligt.. ni hittar även mig med i filmen.. :) ta tio minuter av er tid för att se den, och sprid den sedan vidare :)


kika också in på juliaresan.se och läs mer!

PUSS ♥


#1 - - Fanny Leffler - My stream:

blev rörd <3

#2 - - matilda:

MISSA INTE EN BLONDIN I RULLSTOL!

#3 - - Sebastian:

Samma gäller dig! Visst är det konstigt att se sig själv och framför allt höra, annorlunda men kul att hjälpa till! :) Ha det bra kram!

#4 - - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Godnatt och sov gott!

Önskar dig en bra start på nya veckan :D KRAM!!!

#5 - - malin:

Det är en otroligt fin sak ni gör! Kämpa på :)

#6 - - Kristina:

Lagt upp filmen på min blogg! Väldigt fin och ärlig. Ska definitivt skänka pengar, pengar jag egentligen tänkt lägga på öl till mitt studentflak. Men det här är viktigare, det här gör skillnad.



Ta hand om dig

Kram

#7 - - Maria:

Har läst om juliaresan, sett filmen, och gud vad jag grinade, och vad jag tycker ni är bra som kämpar på. Ska blogga om det nu och sprida vidare!

#8 - - ♥ Ida - Hon som föddes med LKG:

Sjukt hemskt att unga personer ska dö i cancer. Jag hade en vän som var nästan på pricken lika gammal som mig och hon gick bort i cancer i januari nu iår. Hon låg också i Umeå, fast inte sista tiden då. Det är fortfarande svårt att förstå att hon itne finns kvar längre hos oss på samma sätt som förut.

Liknande inlägg

Till top