YESTERDAYS OUTFIT

Outfits / aztec, clothes, colour, nice, skirt / Permalink / 2
 
tog några snabba bilder på outfiten med bror min igår, så vissa är lite suddiga, hehe. linnet i outfiten ovan är förresten nytt, från bikbok.:) idag har det varit lika varmt och gosigt i luften, solade lite på eftermiddagen & sedan blev det en vända på stan. 
 
imorgon vikarierar jag så det blir lång dag, men jag har en grillning med vänner & älskling att se fram emot iallafall! sedan är det HELG! ♥
#1 - - moa:

Supernice linne verkligen, det måste ja kika in jag med! Vart har du köpt kjolen?, letar efter nått liknande själv!

Svar: tack! tycker verkligen om det :) kjolen tror jag att jag beställde från sheinside.com för ett tag sedan, om jag minns rätt! :) superfin IRL!
Sara

#2 - - rebecca:

Vacker du är!! Snyggt linne :)

Svar: tack snyggo!
Sara

Liknande inlägg

Till top