PARFUME AND MAKEUPBAG IN PINK

Skönhet / Permalink / 1
 
Äntligen har jag tagit tag i lite grejer här. igår installerade jag mitt photoshop som jag fick i julklapp (!!!!). helt otroligt hur seg man är men har totalt glömt det. även min cd-läsare var ju tvungen att provas, då min mac inte har sån i själva datorn. köpte en extern läsare för någon månad sedan alltså.
 
iallafall... var ju tvungen att prova redigera lite, då jag levt med iPhoto några månader nu. och ja, det blir väl bättre. ska lära mig allt eftersom. här ser ni min nya parfym i samlingen, från Ralph Lauren, den tokgillas! sen sprang jag på den lilla necessären på H&M tidigare. sjukt fin som är perfekt i handväskan. fanns också i lila, mörkare grå och beige. 
 
 
#1 - - kmstyle.blogg.se:

- tack för det!:) kram

Liknande inlägg

Till top