FÖREREDELSER INFÖR HALLOWEEN OCH TRÄNING

Vardag / Permalink / 0
Sneakpeek! Någon som vågar gissa vad jag ska föreställa?

dagarna bara flyger fram, men sakta men säkert faller allt på plats. jag är i full färd med att leta lägenhet, och har kikat på massa men inte bestämt mig än, bor ni i ösd och vet om en två eller trea så hojta till!? inför helgen är annars allt fixat nu, superäckliga linser fixade, lite nytt smink, outfiten kirrad och sist men inte minst, biljetten till halloweenfirandet. helgen börjar imorgon med tidig kväll, förhoppningsvis sällskap av erik, sen lördag utgång med Marie & sen lugnt än så länge. och jag längtar verkligen efter att få vila ut nu! trött 2.0..
 
och idag var jag på gå & löp-kliniken! där gjordes en riktig undersökning på löpssteg, ev pronation, belastning osv och det hela slutade med en fin dom (ingen nämnvärd pronation), fint löpsteg och nya skor. lite fattigare men grymt nöjd gick jag därifrån! visar er skorna sen! kanske månadens bästa köp iaf, nu är det bara att börja träna igen! 

Liknande inlägg

Till top