ANASTASIA CONTOUR KIT

Skönhet / Permalink / 0
 
 
 
 
 
Intresset för bra skönhetsprodukter växer fram mer eftersom, och förutom makeupstores skuggor och läppstift är denna palett enligt mig en riktigt bra investering! jag var på kicks och pratade med en tjej där om shading och att jag behövde något brunpuder utan massa skimmer så man hellre kan skapa det man är ute efter, och hon tipsade om anatasias palett. visst den kostar några hundra, men är man ute efter samma som mig (shading, markera kindben, linjer, haka + highlighter som finns i de tre övre färgerna) så är denna perfekt. det går även att skapa en palett utifrån valfria färger då om man vill det!
 
med en fin bas under behöver man inte så mycker mer. jag brukar dock använda en fin rouge nu på hösten för att få en fräsch färg och mascara bara :) sammanlagt, ett riktigt bra köp! kostade ca 590:- tror jag, på kicks men finns även på internet.

Liknande inlägg

Till top