THIS OR THAT

Vardag / Permalink / 0

Okej, jag hittade ett lite roligt test, med aningen eller, väldigt roliga frågor!

 
 

Gå ut med hemskt hår och snygg makeup eller fint hår och utan smink? 

Fint hår och utan smink! En hel dag kan bli kaos om håret är det, helt ärligt.

 

Raka av dina ögonbryn eller tappa dina ögonfransar.
tappa ögonfransarna. För några år sedan hade jag aldrig trott det men jag har ju varit utan fransar, och det var hemskt, men ögonbrynen gör faktiskt mer för ansiktet egentligen.

 

Skulle du hellre vara tvungen att handla allt ditt smink på H&M eller från nätet för resten av ditt liv?
Svår fråga när jag jobbar på H&M. Där har vi ju smink både från det egna märket + isadora, maxfactor, Lóreal osv så det är nog inte så hemskt, men som det sminkfan man är vill jag nog helst beställa från nätet ändå.

 

Skulle du hellre bära mörk lipliner och ljust läppstift i en månad eller en härlig 80-tals permanent?
Helst läpparna tror jag, skulle verkligen inte passa i permanent?

 

Om du måste välja att måla dina naglar med bara neutrala färger eller färgglada färger resten av livet, vilket väljer du?
Det får bli neutrala. Jag älskar ju färger men de får vara på kläderna istället då!

 

Skulle du hellre ha MC Hammer-byxor eller silvriga lamé hotpants offentligt?
Haha, jag var tvungen att googla detta. Men måste jag välja blir det ändå MC Hammer-byxor ändå, de var minst hemska.

 

Har du hellre en Oompa-Loompa-apelsin-fake solbränna eller en bondbränna?
haha bondbränna. kan ju dölja den ;)

 

Väljer du hellre en ful klippning eller en ful hårfärg?
Hellre en ful klippning.

 

Varje fredag i ett år måste du antingen sminka dig pin-up inspirerat eller goth-inspirerat, vilket väljer du?Pin-up. det måste ju inte va vulgärt om det är inspirerat eller hur? 

 

Skulle du hellre bli av med alla dina skor eller all din makeup?
Oj, vilken svår fråga... men tror ändå att jag hellre blev av med sminket då kan man ersätta det lättare med det viktigaste.

 

 
 

Liknande inlägg

Till top