SÖDRA BERGET

Vardag / Permalink / 0
Igår var en riktig kvalitétsdag. Erik hade bokat in spa för oss båda på Södra Berget, med middag efteråt. Så himla mysigt och välbehövligt att få åka bort en sväng. Jag har varit där förut en gång med syrran innan jul, och det var lika mysigt nu. Jag tog några bilder med telefonen iallafall som jag kan visa. 
 
 
 
Sundsvall bjöd på finväder och fin utsikt.
 
 
 
 
 
inne på spat. tänkte ta någon bild vid poolen med men det var ganska mycket folk då så undvek det ;) 
 
vid middagen i restaurangen efteråt. egentligen hade Erik bort bokat vid halv 9 eftersom det skulle vara mycket folk den här helgen vid den tidigare sittningen. men när vi (vrålhungriga) frågade servitören vid 7 om vi kunde komma tidigare var det helt okej. tur det, så slapp vi vänta :) 
 
 
 
 vi åt varsinn supergod kalvfilé med pot-puré mm. och cheesecake efteråt. något av det godaste jag ätit!!
 
Lite om gårdagen. En mysdag i sundsvall med spa & god mat. Idag är det lite städning, plugg och mat som ska fixas. Tar lite småpauser emellanåt också för att vila mig inför en hektiskt vecka. 
 
Har ni haft en bra helg? 

Liknande inlägg

Till top