LIVET BÖRJAR TA EN BRA RIKTNING OCH JAG GILLAR DET

Vardag / Permalink / 0
Vilken vecka! Den här veckan har tentapluggandet börjat, och om det är mycket att ta in? ohja. plus det har vi haft 4 uppgifter sedan kursen startade för knappt en månad sedan så det har varit fullt upp. nu kan vi iallafall släppa alla sidouppgifter och fokusera på en sak, på fredag och kursens sista moment, sals-tenta. men nog om det!
 
Idag har jag och marie varit på stan en sväng, bytte min piercing (den jag tog i örat i våras), var förbi gymmet och skrev ut ett papper och kikade lite innan jag mötte upp Erik. Han och jag kikade på en jacka till honom och sedan ett par skinnbyxor till mig (höstens måste!). Köpte också med mig lite ansiktsvatten från Clarins. Var ju tvungen eftersom CSN kom idag haha! Sedan avslutade vi med en middag på pause, mums!
 
Något jag aldrig berättade i veckan var att tisdagen bjöd på ett "återbesök" på sjukhuset hos läkaren jag träffat flera år nu. jag ska lämna lite blod nästa vecka men ser allt bra ut så sa han att jag kommer officiellt skrivas ut från sjukhuset! alltså att jag blir friskförklarad! DET KÄNNS SÅ BRA.
 
Jag dras ju fortfarande med en massa förkylningar efter varann, buhålor, hosta och blablabla. lite tråkigt för er att lyssna på kanske men så är läget. allt är inte top notch men jag lever med det. och jag är okej med det sålänge jag slipper va inlagd och ha cancer. faktikskt. 
 
nu ska jag käka lite lakritsströssel, och sen hoppas att älsklingen vill dela lite glass med strössel framför Idol med mig. sen hoppas jag på en bra film ikväll, för idag släpper vi plugget och bara ÄR. för idag är jag värd det. 
 
 

Liknande inlägg

Till top