FEMME POWER

Vardag / Permalink / 0
 
 
 
Hej finingar! Det blev en sen bloggning idag, men de är ju så jag funkar, nattmänniska javisst! Iallafall har min fredagsmorgon bestått av tenta, som ja hoppas gick grymt. Åkte sedan hem, åt mat & såg serier innan det blev en välförtänt powernap. Men erkänn att man alltid är helt lost efter powernaps?? Vet knappt vilken dag eller tid de är.. haha. 
 
Resten av dagen har bestått av lite shopping, jag har återgått till min samsung(som ju var på lagning) och vi har ätit god mat och myst! Äntligen helg!
 
Bilderna ovan är från idag, hade på mig en ny mysig tröja, älskar trycket! Femme power. Har också sveriges rödaste ögon, förlåt för det (en påveran pga mitt dåliga immunförsvar) men de ska få vila lite nu! 
 
Nu blir de sova! Natti!
 

Liknande inlägg

Till top