EN TILL ÄNGEL

Vardag / Permalink / 1
Fick så fina blommor på min dag! 
 
Hej kompisar! Mitt sommarlov börjar gå mot sitt slut och på måndag börjar skolan igen. Ingen ångest här dock. De senaste dagarna har det varit tyst här, men hänt mycket som ni inte fått vara med om. I onsdags fyllde jag år, 24 närmare bestämt. Gav mig på en ny utmaning, nämligen att baka min egna smörgåstårta. Tro det eller ej så blev den väldigt lyckad! *klapp på axeln*
 
Jag hade en bra dag, städade massor, och närmare kvällen kom min familj och några av de närmsta släktingarna och min fina vän mikaela förbi. Det blev en riktigt mysig kväll. 
 
Förutom det har veckan varit tung. En väldigt nära släkting har varit sjuk länge och den här veckan har vi varit på helspänn. Igår fick himlen en ny ängel som kämpat på så länge. Det är som de är men därför kan jag vara lite nere. Jag kommer sakna dig farfar <3 
 
Ikväll ska jag få vara med några fina tjejer, och mysa och ha en bra kväll. Det behövs nog nu. Ta hand om er fina!
#1 - - Marie:

Världens största kram till dig och din familj ❤️

Liknande inlägg

Till top