LIVETS VECKA

Vardag / Permalink / 0
Hej allesammans! vilken tokig vecka det var förra veckan, men världens roligaste och det känner man nu, efteråt. är heelt slut i kroppen. Stråket invigde förra veckans första helg, och det innebär ju krogar (och människor!) som trängs i stadens hamn med ett galet nattliv. sammanlagt bjöd stråket på 4 utekvällar för mig detta år, och därimellan var jag till stockholm med mina klasstjejer och såg queen B. magiskt! 
 
Detta pluss en massa jobb. jag har alltså hunnit dricka lite öl och sånt, stråkat, varit på dagsfest, firat klara som fyllt år (FEST alltså), spelat brännboll, jobbat, flygit, shoppat i sthlm, stressat runt osv och nu har jag både tappat rösten  och blivit sjuk. men det var det värt!
 
Den här helgen var det yran med, men själva artisterna såg inte jag i år. istället var jag hos mor och far och firade syster med tårta. det tackade min kropp mig för tror jag, haha.
 
jag berättar lite mer om brännbollsfesten & stockholm i ett annat inlägg, men här har ni lite blandat från veckan! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Till top