TOO GOOD

Vardag / Permalink / 1
 
 
Lite nya godingar från jobbet. jag är väldigt inne på nude/rosa toner för tillfället, så det blev lite nytt i de färgerna. sporttoppen har jag klämt på sen den kom till butiken, och äntligen är den min. den kommer från sportkollektionen "for every victory" (os-inspirerat såklart) och är sååå fin i nude-glansigt material. det syns inte riktigt på bilden och den är slutsåld på hemsidan men resten av kollektionen finns →här. 
 
fick även med mig en cremevit top med spets från modern classic, en rosa-glansig tshirt och en neccesär i rose-guld. fotade detta med mobilen därav bildkvalitéten haha. 
 
nyss var mina föräldrar här på lite fika, såå mysigt med ett spontanbesök när man är själv hemma. annars då? ska renbädda och plugga..japp snart dags för tenta igen så nu drar verkligheten igång. Kram!
#1 - - Hemma Hos Felicia:

älskar den rosa färgen!!

Liknande inlägg

Till top