DET HÄNDE EN SAK

Vardag / Permalink / 0
Hej darlings! JULVECKAN ÄR HÄÄR!! och jag har så mycket på schemat dessa dagar innan jul, så tänkte uppdatera er: 
 
onsdag (idag) : jobb 11.15-19.15 
torsdag : LEDIG, vilket betyder; fixa allt som är kvar innan julafton! + minijul med hjärtat och middag ute med hans mor och syster.
fredag : jobb heela dagen, 9.45-22. dagen innan julafton & rean ska förberedas.
lördag : JULAFTON!!! ska ha världens bästa jul med min familj ♥
söndag : jobb 10.15-16
 
så mycket jobb alltså, det finns en del att göra nu. förutom detta har jag lite klappar att slå in, jag har varit klar med själva klapparna länge förutom att jag inte slagit in dem, men det ska jag försöka hinna innan fredag. annars är det mest vila emellan passen som gäller.
 
sen måste jag ju bara visa er, vad jag gjorde i måndags.. det hände en sak..: 
 
 
 
detta är supersvårt att visa på bild (superdåliga mobilbilder gör de inte lättare), men mitt hår har fått en riktig makeover! chokladbrun botten och guldiga slingor typ, minus en hel del på längden! vad tycker ni? ovant är det om inte annat, men jag trivs med min nya frilla :) KRAM PÅ ER!

Liknande inlägg

Till top