HELGEN

Vardag / Permalink / 0
 
 
 
En alldeles för kort helg är redan slut och en ny vecka har börjat. Jag har blivit förkyld igen,  vart nog inte bra sedan förra gången. Mina förkylningar går omlott nu kan man säga. Förutom det skrev jag tenta i fredags igen,  håller alla tummar på att de gick bra. Sedan jobbade jag och sen hade vi middag hos oss.  Tacos blev det och Sandra & Jesper hälsade på. (Sandra är Eriks syster) det blev prat & film med tidig kväll .
 
I lördags var vi i Sundsvall och hälsade på Eriks farfar tillsammas med hans Pappa och faster. Det blev en heldag där så när vi kom hem blev det fort i säng och sova. Söndagen började med sovmorgon innan vi började dagen. Eftersom vi gjort ganska mycket tidigare i helgen var det en ganska lugn dag. På kvällen var vi bortbjudna på mat hos min familj dock så då åkte vi dit och var där några timmar. När jag tänker efter har vi ändå hunnit mycket denna helg, och träffat en stor del av båda våra familjer. Inte konstigt tiden gick fort ändå :) 

Liknande inlägg

Till top