GREY

Vardag / Permalink / 0
 
 
 
 
igår spenderade vi hela dagen på ikea & birsta (jag & Erik), och det tänkte jag lägga upp lite bilder från senare. Vi hade iallafall en grym dag med lite shopping, mat och bus! riktigt härligt med lite VI-tid också. det var längesedan. jag har försökt fota lite shopping från igår idag också, innan jobbet. det var ganska mörkt och grått ute då så något vidare ljus fick jag inte, men ska kika på bilderna snart. jag var iallafall på H&M och jobbade igen och det var eett tag sedan sist! riktigt roligt var det iallafall!
 
linnet på bilderna har jag inte visat innan, men det är ett av de nyare inköpen. jag har redan invigt det och tycker det är perfekt för en utekväll eller bara till vardags beroende på vad man har till! det kommer från veromoda!

Liknande inlägg

Till top