6 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

Vardag / Permalink / 0
 1. Jag sökte till Top Model för 3-4 år sedan, på skoj. Kom med, av 2000 sökande och fick gå på två auditions. En första med en utvärdering där jag fick visa "portfolio", prata om mitt liv och hur jag mådde i övrigt samt spela in en liten video. andra audittion fick jag träffa psykolog, mätas, vägas och träffa en "jury" bestående av 3 pers som ställde alla möjdliga, sjuka, frågor. Jag var bland de 30 bästa innan jag "åkte ut". 
 
2. Jag har alltid vela raka av mig håret, för att känna hur det skulle kännas bara. 2010 blev det verklighet, och njaa, jag trivs bättre med längre hår kan jag ärligt säga!
 
3. Jag ser helst inte skräck- eller aktion när vi ska välja film. Romantik, humor eller riktigt girly ska filmerna vara om jag får välja!
 
4. Jag trivs bäst med många bollar i luften, även om jag är lite ostrukturerad eller kaos vill jag ha mycket på gång!
 
5. Jag har ganska mycket prestationsångest. Är det något jag vill göra men är rädd för (där andra människor ska delta) vill jag gärna bli medbjuden/tvingad för att mina krav att jag ska vara på topp sänks lite då. Lite konstigt men det släpper lite fokusen på mig och mina krav och då tänker jag mer på själva glädjen i att delta. Oftast blir då också prestationen bättre... 
 
6. Min favoritläsk är Coca cola. Jag dricker nästan hellre Cola till en grillad middag eller köttbit än tex ett gott vin.
 
 

Liknande inlägg

Till top