RESTEN AV VECKAN

Vardag / Permalink / 1
Åh det är så mycket kul som händer nu! Först och främst  har jag fått så många grattis & kramar osv efter måndagens besked? Så gulligt och något jag inte förväntade mig? Ni gör mig glad.
 
♥ Nästa torsdag är vår absolut sista tenta i ettan, så jag ska verkligen skärpa mig nu så man slutar på topp! Pluggapluggaa är vad som utgör min tid idag bland annat. 
 
♥ Imorgon ska mina naglar göras om! Vill göra de extremt enkla men fräscha tror jag, visar resultat imorgon på det. Sen blir de jobb några timmar.
 
♥ Lördagen bjuder på jobb först sen P-skiva!! Så taggad! Tänkte visa er en sneak på min outfit faktiskt. Tema: blommor i håret. Vi ska fira hos Klara i optand & äta gott, leka lekar och festa!
 
Sen vet ni nog söndagens planer, först vila lite sen ska jag fira min underbara mamma eftersom det är Mors Dag! 
 
 
 
#1 - - Victoria:

Så kul! Outfiten var jättefin!

Liknande inlägg

Till top