BLACK WEEKEND + PYNT

Vardag / Permalink / 0
Herregud vilken helg! Den har verkligen gått i ett. Jag har jobbat fredag-lördag och däremellan varit hemma och ätit, sovit, bytt om, sedan firat pappa på födelsedagen igår och idag var det adventsfika hos Malin, och nu är jag hos mina föräldrar. Har knappt andats haha.
 
Fredagen var helt galen, väldigt mycket folk på stan och desto fler inne hos oss på jobbet. Jag hade kunnat somna minuten efter att jag slutade den dagen, ungefär så trött var jag. Dock hann jag faktiskt fynda lite i helgen ändå, även om jag jobbat de vanliga butikstiderna. Hela 2,5 klapp till är fixade. Jag längtar tills granen är framme så klapparna får läggar under den :)
 
Riktigt rolig helg men nu checkar jag ut snart, och ikväll ska jag äntligen få hem mitt hjärta igen, som varit borta sedan i torsdags. Jag har hunnit pynta lite hemma ikväll (innan jag åkte till mina föräldrar, efter adventsfikat haha!)så en stjärna. en adventsljusstake och en vanlig ljusstake i fönstret finns där än så länge. Så mysigt!
 
Hoppas er helg har varit bäst! PUSS
 
 
 

Liknande inlägg

Till top