MINA SMINKFAVORITER

Skönhet, Vardag / Permalink / 0
 
Jag har gjort inlägg tidigare med mina "makeupfavoriter" osv men som mycket annat ändras kunskap och favoriter med tiden så jag vill göra en uppdatering av mina favoriter just nu. Två saker är inte med på bilden, min foundation och settingspray. Dessa två använder jag också och gillar starkt men just nu har jag en foundation som jag inte riktigt älskar och då känner jag att jag inte vill visa den, haha. men min största favorit där är ifrån Lancome iallafall. Settingsprayen är slut nu tyvärr... 
 
Produkterna ovan är: 
- Neccesär från Åhlens
- Läppglans från Clarins "instant light natural lip perfector" i färgen 03
- Ögonskuggspalett från Maybelline "The Nudes"
- Kicks "skin glow primer"
- Mary Lou Manizer, highlighter
- Anastasia Beverly Hills "Dipbrow Pomade", i färgen dark brown
- Transperent puder från Make Up Store
- Blush från Mac, i färgen Harmony
- Mascara från L´oréal, millon lashes feline
- Ögonbryns-duo-pensel(?) från H&M
- Ögonfransbörjare 
 
 
Denna rougen provade jag ut på MAC och den är tänkt till contouring. väldigt mycket pigment och hitills känns den väldigt bra. bra komplement till min anastasia beverly hills palette som snart är slut i de bruna nyanserna :(
 
 
swatch på lipglosset, blushen och min highlighter!
 
 
Klara tipsade mig om denna mascaran, och har provat den ett tag. ett stort plus är att man kan måla och ändra lite på fransarna utan att mascaran torkar för fort. annars kan det bli ett problem med volymmascaror och göra att det blir klumpigt, och det vill vi ju inte! 
 
 
sist men inte minst ser ni en primer från kicks som jag precis beställt. den här perioden på året försöker jag fokusera mycket på lyster och highlighter då man annars känner sig lätt grå och tråkig. Den här primern ska ge ett litet skimmer i ansiktet och ge just det jag söker efter så den känns väldigt spännande att få prova!
 
Har ni någon fråga om någon produkt eller kanske ett TIPS på någon favorit hos er? PUSS

Liknande inlägg

Till top