ONSDAG

Vardag / Permalink / 1
 
 
 
 
 
Sitter hemma med tända ljus i lugnet och lyssnar på musik och fixar lite småsaker med datorn. Marie var nyss här och hälsade på ett tag, väldigt mys! vi ses ju inte lika ofta nu när jag inte pluggar. Jag har ju en pluggpaus då jag läst in kursen som resten av klassen läser just nu, och hoppas på att kunna jobba så mycket som möjligt i stället. Så mycket jobb har det inte blivit än men förhoppningsvis snart då julhandeln drar igång. Det blev en mysig stund med massor av uppdatering om vad som hänt senast. 
 
Iallafall, igår bakade jag lussekatter, så julbaket är igång. som jag har längtat. Jag var lite rastlös på kvällen (som jag ofta blir på kvällen) och tyckte att lite bakning var perfekt. Lussekatterna blev iallafall supergoda. säg till om ni vill ha recept? De smaskade vi på ikväll tillsammans med lite te och pepparkakor. 
 
Förkylningen sitter kvar fortfarande, och jag vilar så mycket som möjligt, varvar med ingefärashots och gott fika, haha Har ni fler tips på hur jag kan bli kvitt förkylning, så hit me! Nu ska jag se klart ett avsnitt av en serie jag började se nyss; Shadow Hunters. Det verkar spännande faktiskt, har ni sett det? ♥
 
 
#1 - - Felicia Holmgren:

Så gott!

Liknande inlägg

Till top