NIGHT TALK

Vardag / Permalink / 0
 
 
 
Bloggar från soffan där jag sitter under en filt och ser filmen "sweet home alabama". Så mysig! Och så är ju killen i filmen (jake) helt okej fin med ögonen och smilgroparna. Haha. Det tänkte de på i castingen, lovar.
 
Provade en såå fin byxdress idag efter jobbet. Med hjärturingning och smala ben. Jag gick upp en storlek för mina kurvor runt höfter och rumpa men alltså den är såå kort på mig! Visst att jag har en längt på 1.80 men det är så svårt att hitta en fin byxdress. Har letat länge och hoppades denna skulle vara fin på, men den är för kort. Få se om ja provar ännu en storlek större eller letar vidare. Tycker de är så snyggt iallafall! Den satt bra i övrigt :)
 
Ett litet i-landsproblem såhär lördag natt. Nu ska vi snart sova här. Jag och syrran. Har glömt säga de men jag kör sleepover här inatt. Hon har pysslat om mig med mat och efterrätt. Så är ja inte frisk efter detta vet jag inte... (jag har druckit massa ingefärashots och tryckt i mig halstabletter med. Ska bli frisk!!) 
 
Puss!

Liknande inlägg

Till top