STHLM

Vardag / Permalink / 1
 
Ännu en mörk bild, haha. svårt att hinna med att fota bilder i bra ljus när det blir mörkt så fort och dagarna är fullspäckade. men vet ni vad? Imorgon direkt efter vår föreläsning tar jag flyget till sthlm, till min saknade vän Klara, och då kan vi säkert få till lite bilder i dagsljus.
 
Och som jag saknar storstaden. Det känns verkligen nu som att jag behöver lite fart, ett miljöombyte och att få hänga med en vän och bara vara ett tag. Få lite distans och lite pepp inför höst/vinter. Det brukar bli minst en stockholmsresa per år och det behöver jag, jag gillar den staden. Vad vi ska göra där är inte helt bestämt, men det blir nog spontant vad vi vill göra. Men lite shopping vill jag gärna hinna med, nya skor och gärna en fin höstkappa är välbehövligt. Har också hamnat i julklappstankar. Tidigt tycker vissa, men när man har en studentplånbok är det bra att börja planera i tid. Och det bästa är ju när man verkligen har en tanke med sina klappar. 
#1 - - nouw.com/carleystankebubbla:

Hej! Vart har du köpt din Rödluvan dräkt? Hittade ditt inlägg från 2014 via Google. Det var så coolt :) tacksam för svar!

Svar: Hej! Minns ej riktigt då de var väldigt länge sedan. Men tror kanske det var partykungen? :)
Sara

Liknande inlägg

Till top