TENTAVECKA OCH JULKLAPPSTANKAR

Vardag / Permalink / 0
 
Två från fredagen. Gillade ljuset.
 
Hej hallåå, tentaperiod deluxe. Har knappt tvättat på en vecka. Men jag duschar och använder deo, lovar! Haha nejdå skojar lite. Men det blir ganska mycket fokus på plugg, lite ångest och sen mat och sömn därimellan. På onsdag skriver vi och jag längtar tills det är över. Då aka vi fira!!
 
Efter tentan är gjord ska jag försöka fokusera mer på bloggen igen. Då tar jag en liten paus från skolan och hoppas få arbeta mer och hinna med sånt som inte prioroterats under tentaperioder och plugg. 
 
Och leta julklappar! Japp ni hörde rätt. Jag har fixat en del av första klappen och ska planera resten. Jag vill gärna att klapparna ska bli bra, så att tänka på det i tid är bara positivt. Det är ju så kul att ge. Tror också att jag kommer ha fullt upp i december så då vill jag gärna ha allt färdigt och kunna fokusera på julpynt och mina fina. Har ni börjat kika på julklappar eller planera än?.

Liknande inlägg

Till top