IM BACK

Vardag / Permalink / 0
En glad från förrförra torsdagen, efter lite go vinbrännboll
 
Hej! Alltså sara skärp dig nu, glömmer seriöst nästan att jag har en blogg. Men söta fina ni är ju här ändå! Så nu ska jag uppdatera för ER. Det händer saker hela tiden som jag måste berätta om, men jag börjar med en sak i taget. 
 
Denna veckan är jag lite sjuk, en värre förkylning är och hälsar på. Det var väl dags med tanke på hur länge jag varit lite småsnuvig bara. Lika bra de bryter ut. Så känns det. Men ikväll har jag istället supportat mitt korpenlag från bänken, med angelicas valp som sällskap dock. Mys! Matchen slutade med en vinst på 11-1. Inte illa alltså. 
 
Annars? Lämnade in en rätt stor inlämning i skolan första veckan. Den gjorde jag tillsammans med marie och idag fick vi tillbaka den. Fullt godkänd. Så himla skönt. Annars har vi lite att pyssla med varje dag så hinner inte så mycket mer än att varva skolan med att däcka på soffan(pga förkylningen) och laga mat och sova haha!
 
Nä nu ska jag se klart kvällens PH-avsnitt. Vet ej varför ja kollar på programmet men det är ju ett tidsfördriv ändå. Och drama. Det är ju kul att titta på ändå. Puss alla ni. Vi hörs snart igen. 

Liknande inlägg

Till top