LITE AV ALLT

Tänkvärt, Vardag / Permalink / 0
Liten update om vad som hänt de senaste veckorna som jag inte skrivit om här:  
 
♥ Jag fick några dagar in i skolgången tillbaka mitt resultat på omtentan som jag skrev. och den blev godkänd! jag var så GLAD. den lyckan är svår att klå. hade inte velat göra om den igen, verkligen inte. 
 
♥ Jag och Erik firade 2 år tillsammans den 12e. något jag dock inte visat är vår gåva till varandra. Två suuperfina halsband! Jag tänkte först skaffa ett eget med bara ett E, men sedan insåg vi att det skulle vara en jättefin gåva till "varandra" så vi beställde ett varsitt och graverade in varandras namn istället :) lägger upp bild på dem senare! 
 
♥ Serien Gossip Girl har blivit ett beroende. Nu är jag på säsong 3 och det har gått ganska fort att ta sig dit ändå. Senaste året har jag tröttnat ganska mycket på film och ser hellre en serie som man kan följa och se lite då och då, och GG är ju ultimata tjejserien för det! 
 
♥ Jag har blivit ett år äldre. det är ju några veckor sedan, men jag fick höra att jag glömt ändra det på bloggen, vid profilen så... *fixar det nu*. Min dag var supermysig. Fick fina uppskattade presenter, bland annat en massa ljus (eldar ljus som en tok här hemma), en juicepress, presentkort på naglar och spabehandling, pengar, ett superfint skal till mobilen och pengar bla! Jag vet inte om jag skrev om det, men dessutom gjorde jag en egen smörgåstårta den dagen, och tusan vad bra den blev om jag får säga det själv! det var inte alls så svårt som jag trott men blev superbra. och ja, den tog slut ganska fort. toppbetyg! 
 
 
♥ Farfars begravning var i fredags, och det var så fint. Vi fick höra lite om hans fantastiska liv, jag inledde med att spela en psalm på flygeln och även om jag var otroligt nervös så ville jag verkligen göra det för honom, vi fick höra en av hans favoritlåtar och minnas tillbaka, och allt var bara så bra. Det är så sjukt jobbigt stundtals att tänka på att vi inte har honom kvar, men om man ska säga hejdå på något sätt, så var det perfekt.
 
bild från i fredags efter ceremonin. några av de bästa ♥
 
 

Liknande inlägg

Till top