ÖVERRASKNINGEN OCH MIN SÖNDAG

Vardag / Permalink / 0
Hej kompisar! Jag och Erik kom ganska nyss hem från mina föräldrar där vi ätit middag och efterrätt ikväll! det blev grillat och det var så länge sedan, plus att det såklart var supergott. Men det är ju alltid speciellt att komma hem till familjen, alltid god mat och man känner sig trygg, inget kommer någonsin slå det. håller ni inte med? 
 
Känslan att komma hem till vår lägenhet ikväll var dock väldigt bra, eftersom jag storstädade massor igår morse, och rensade bort klädhögen jag skapat och det var både dammsugit, våttorkat, undandiskat (förutom gårdagens vinglas mm) och nya rena handdukar mm på toan. Det finns ju få saker som är så najjs som när man städat hemma. Jag känner mig så positiv just nu av detta bara, vilken härlig känsla. Dessutom har jag fotat gravidbilder på en av mina bästa vänner idag, och det blev så himla fint resultat så jag blev nästan lite överraskad. Mulet väder som det varit idag är en bra förutsättning för bra bilder (solljus är inte alltid det bästa ur fotosynpunkt) och modellen var så himla vacker ♥
 
 
 Printade min instastory så ni får en sneakpeek
 
Gårdagen var sjukt lyckad iallafall, mitt hjärta blev väldigt överraskad, han hade en aning om att något var på gång men visste inte att det skulle ske nu eller vad det var.. Efter en dag på stan svängde jag in mot Laserhallen och när vi kommit dit satt 8 av våra närmsta vänner och väntade på oss, ombytta för ett spel där. Jag som aldrig varit på laserhallen förut var förväntansfull men jag tror det tog en stund innan Erik faktiskt fattade vad vi skulle göra! Sen blev han också taggad.
 
Och så kul det var! 20 minuter av att springa runt, gömma sig och huka sig osv gjorde att jag har träningsvärk i nästan hela kroppen idag, vilket ger en push till att börja träna igen, helt sjukt vad det känns. Det var superroligt iallafall och vårat lag vann, så jag är nöjd ;) Dagen fortsatte med middag på Allstar (efter en dusch) och sen åkte alla hem till oss och förfestade innan krogen. Hemma hos oss trillade det in ännu mer folk vilket var väldigt roligt. Allting avslutades efter krogen med att några av oss gick till Max och åt nattkäk innan vi fortsatte hemåt.
 
Tyvärr var vi väldigt dåliga på att ta bilder igår.. för ovanlighetens skull. Men det måste ju betyda att vi hade roligt? Det kom några filmer på snapchat men det är allt. Hursomhelst var det sjukt roligt att så många ville fira mitt hjärta och kunde vara med hela kvällen. Tack fina ni som delade vår kväll ♥
 
Långt inlägg idag, men det var min helg det. Hoppas ni haft det grymt, så hörs vi i veckan. xx

Liknande inlägg

Till top