VÅRENS TRENDER

Inspiration, Outfits, Vardag / fishnet, jeans, outfits, tips, top model, trender, volanger / Permalink / 0
När man jobbar i butik och även har ett stort intresse för skönhet och kläder blir det lätt att man får koll på trender och även gärna följer flera. Jag gjorde därför några kollage med några av de trender just nu som jag gillar bäst! 
 
 
Spring trends: Frills
Volanger. Det har jag tjatat om förut men det är den trenden jag gillar bäst! Så fint och romantiskt och finns på många olika sätt i olika plagg. Även väldigt fint i off-shoulder toppar.
 
 
 
pink
ROSA! Att färgen rosa är tillbaka igen är kanske inte så ovanligt när våren är här. Men jag har alltid gillat den färgen och det känns så fräscht efter vinterns mörker. Även gammelrosa är på tapeten och det är ett bra alternativ mot den knalliga rosa. Men jag gillar båda!
 
 
loose pants
 
De lösare byxorna. Jag vet inte vad jag ska kalla dem, men ni vet vilka jag menar. Den lösare kostymbyxan i tunnare material, och gärna med kryntning i midjan är tillbaka. I alla färger och mönster. Jag gillar mest de ljusare varianterna och har redan ett par vita, beige och (såklart) svarta. Men ett par i rosa eller grönt hade varit häftigt! 
 
 
jeans & fishnet
 
 
Jeans och nätstrumpbyxor. Dessa två väljer jag att lägga på samma punkt, då de ofta förekommer tillsammans. Jeans är ju så snyggt att ha tillsammans med just jeans, och gärna på jacka och byxa tillexempel. Nu är det också så inne att ha nätstrumpbyxor eller strumpor under jeans eller i ett par snygga skor. Riktigt snyggt om man stylar det rätt tycker jag! Själv har jag hitills bara kört på jeans dock, får se hur det blir med de andra. Vet inte om det är min grej med hela byxorna men kanske nätstrumpor? Gillar trenden dock! 
 
 
the bag
 
 
Väskan! Sist ut idag! Mer och mer har det synts färgglada väskor i outfits, som en utstickande accesoar som inte nödvändigtvis matchar resten av kläderna. Jag tycker det är så snyggt med en färgklick på axeln eller hängandes på armen. Är så taggad på att skaffa mig en rosa men även en röd hade ju varit sjukt ballt!!? En sån accessoar kan verkligen göra en grym helhet! 
 
Vad tycker ni om dessa trender? Har ni någon favorit? :) För att avsluta detta trendinlägg ska jag bara nämna att det endast är det, trender. Alla har ju vad de själva trivs med och gillar. Jag har själv många favoriter av de trender som kommer och går men det är inte alla gånger jag själv faktiskt hakar på det själv. Ibland passar det inte med ens egen stil utan hellre på andra. :) Men jag tycker det alltid är lika spänannde att följa.
 
Kram på er! Ha en underbar fredag ♥

Liknande inlägg

Till top