VÅRKÄNSLOR & SPEGELSELFIES

Vardag / Permalink / 0
 
Jacka, Jeans & väska H&M
Topp Nakd.com
Solglasögon Gina Tricot
 
Tre snabba i ett provrum på stan, påväg från jobbet upp till skolan idag. Jag ser rätt sur ut men jag lovar, att så är inte fallet. Älskade dessutom att det fanns en grym anledning till att ha solglasögon idag (förutom att jag är extremt ljuskänslig) eftersom solen sken och termometern visade 11 grader just då! Jag var så lycklig av vädret och passade på att klä mig "vårigt" med blåa jeans, vita sneakers och min fortfarande helt lagom varma päls. 
 
Ikväll var jag väldigt trött dock, medan Erik lagade mat passade jag på att ta en powernap på en halvtimma, och efter det fick jag massa ny energi till att baka så det blev en morotskaka ikväll. Perfekt att ha hemma så nu får ni komma och hälsa på! ;) Imorgon väntar en lång obligatorisk heldag på skolan, så snart är det läggdags för att orka med. laddar nog upp med en celcius då för det kan behövas om vi ska lyssna på föreläsningar hela dagen ♥

Liknande inlägg

Till top