SISTA DAGARNA

Vardag / Permalink / 0
 
om sista dagarna på vår resa, i agia marina på kreta, Grekland.
 
Like I´ve Said. Så var den här semestern väldigt behövd och jag är så glad att vi kom iväg. Vet att uppdateringarna från Grekland kom lite i efterhand nu men tanken var att lägga upp inläggen direkt men då interner strulade gick de tyvärr inte. Här är isåfall de sista mobilbilderna från resan, från de sista dagarna. Vi åkte till Platanias en av de sista kvällarna, stället där min familj och jag varit 3 år tidigare. Det är en mer turistig stad så vi gick i butiker, åt en supergod middag med massa sås (!! Haha någon dag innan fick vi mat helt utan sås, och jag klarar knappt sånt, så ja, den här dagen ville jag ha nästan vad som helst bara de fanns sås till.. crazy). Maten var supergod iallafall och de var roligt att se ett till ställe. Vi handlade även med lite vykort hem som vi kunde visa våra nära och även posta såklart.
 
Eftersom de var lite av en vila/ta hand om varandra/vill semester var vi ändå rätt lugna de sista dagarna. Flera dagar var vi bara vid stranden, åt god mat, fokuserade på att slappna av osv. Vi fotade dock rätt mycket med kameran men de kommer jag lägga upp lite ifrån sen. De bildens har jag knappt hunnit kolla på. Vi filmade också lite och de är jag lite nyfiken på hur de blev, då jag knappt gjort de förut. Något vi däremot är väldigt överrens om att vi ska tillbaka någon fler gång, och att Grekland som land är väldigt genuint och fint på många ställen, jag älskar det mesta av maten och det var verkligen en perfekt värme att avsluta vår sommar med. 
 
Men nu är vi taggade på en najjs höst och mer redo för nya utmaningar. Lite bilder från resan kommer absolut när jag gått igenom kameran men det får vi se när de blir. Däremot har jag en stor grej som händer imorgon, så kika in då så ska jag berätta om det!! ÄR SÅ TAGGAD..!! 

Liknande inlägg

Till top