THROUGH MY PHONE

Vardag / Permalink / 0
 
Granen hos mamma & pappa. Massa klappar under och i år kände jag mig faktiskt rätt nöjd med de jag gav. Det är alltid klurigt att komma på, och såklart ingen press, men jag tycker det är kul att pyssla, planera o köpa klappar!
 
 
Ett besök på graven. Det är så fint där oftast, men ännu finare med all snö som kommit nu. Här hade solen nästan gått ner men innan dess var det superfint med frost och solnedgång.
 
 
Vi körde bil i solnedgången. (detta är från min snap) Så fint vid vattnet!
 
 
Några av de bästa! 
 
 
Lite av julbordet hos Eriks familj!
 
De senaste dagarna har jag spenderat en hel del tid hos min familj. Det finns en säng som är färdigbäddad där mest hela tiden som ingen använder, men de gånger jag är där brukar jag låna den. Det är perfekt, nere i källaren i "gillestugan" där det finns öppen spis, tv, soffa osv. Jag och Erik firade med min familj på julafton, men åkte hem på natten. Dagen efter var vi där och åt middag igen, då det fanns massor av julmat över. Men eftersom han skulle upp tidigt dagen efter och följa med hans mamma till luleå där hon bor, så valde jag att stanna kvar i villan och bli lite ompysslad och få lite sällskap. 
 
Igår jobbade jag några timmar i mellandagsrea-ruschen, vilket alltid är en pers, och man känner sig verkligen trött på kvällen när man kommer hem. Imorse skulle jag möta upp några av kollegorna på frukost innan jobb/skola för att ha en liten mysstund. Tyvärr var det lite miss i kommunikationen med hotellet som vi skulle till, då de lovat ha öppet (vi hade bokat med jobbet) men tydligen hade första dagen öppet idag efter helgen, och ingen frukost... så vi fick gå och fixa något annat. Lite synd när man sett fram hotellfrukost men såklart mysigt att börja dagen med lite häng med tjejerna ändå!
 
Resten av dagen idag går till C-uppsats. Mycket att göra med den såklart så det tar aldrig slut med jobb. Hoppas den blir bra tillslut! 
 
 
 

Liknande inlägg

Till top