AT LEAST YOU BELIEVE IN ME

Tänkvärt / Permalink / 0
ibland är det bra att ha någon. att ha en person som tror på dig. en person som finns där och tror att du klarar saker även om du inte tror det själv. jag är stark, så stark. åtminstonde får jag höra det. av allt som hänt och som jag besegrat kanske jag är det. men ni vet dem gånger när även den starkaste personen du känner behöver vara svag. eller svagare. då är det bra att ha någon som håller i en så man inte blir för svag. att ha någon som tror på en. att ha någon. 
 
så många gånger har jag tvivlat, det tror jag alla gör. tvivlat på min förmåga, eller att jag klarar av det. men lika många gånger har jag känt en hand som drar upp mig från tvivlet och hjälpt mig att lita på mig igen. sån tur har jag haft. på senare tid har jag också sett dem personerna. jag har öppnat mina ögon. och insett att även om jag en dag känner mig svag, finns det någon som gör att jag känner mig stark igen, och gör att jag får min glöd tillbaka, som kanske inte var borta men var som bortglömd. att känslan att jag klarar av allt jag vill och att jag är stark om jag vill är sann. för dem är jag evigt tacksam. och jag ska göra samma sak tillbaka.  
 

Liknande inlägg

Till top