FREDAG!

Vardag / Permalink / 0
 
HEJ & VÄLKOMMEN FREDAG! Jag är såå taggad på den här helgen och tyvärr kan jag inte berätta varför än, men jag återkommer till det. En grej är iallafall att min fina gudson fyller 3 idag! Så det blir lite kalas idag! Det riktiga kalaset är imorgon men då kunde inte vi komma så det blir ett mindre gäng ikväll som firar lite i förväg. Imorgon har jag en liten hemlis på g, men jag lovar att berätta för er sen vad det var!

Igår skrev jag tenta, därför har det varit tyst här. Jag håller tummarna att det gick bra! Dagen innan (onsdag) var det digitaldagen 2017! Ni som följer mig på instagram eller snapchat har kanske sett lite av det, men det handlade om digitaliseringen, och var främst inriktat mot företagare och deras nätverk. Vi fick supergod mat och fika, fick mingla flera gånger under dagen samt lyssna på ritkigt inspirerande människor. Bland annat Karin Adelsköld, Emanuel Karlsten & Alexander Bard. Den sistnämnda var den enda av tre föreläsare som lyckades komma till platsen (de andra två fick visas på skype) då flygen inte kunde landa i ÖSD den dagen. Livet i norrland ni vet..
 
Sammanlagt en givande dag! Jag postar lite bilder från digitaldagen om en stund, Hoppas ni får en grym start på denna fredag & helgen!
 

Liknande inlägg

Till top