INSPIRERAD

Vardag / Permalink / 1
försök ignorera mitt stök i bakgrunden haha! Kaoss
 
Såhär såg jag ut idag! Efter 10 timmar sömn inatt kände jag mig betydligt mycket piggare än igår så dagen började på bästa sätt.
 
Dagen började med föreläsning med repetition inför tentan nästa vecka. Därefter åt jag lunch, hälsade på mamma på jobbet, innan det var dags för möte på deloitte med mentorsskapsprogrammet som jag är med i. (Jag har en mentor jag träffar varje månad där vi pratar massor om jobb, fritid, möjligheter osv, hur bra som helst!)
 
Mötet var väldigt givande, handlade om nätverkande, om våra mentorsskap och massa tips och trix, och när jag gick därifrån kände jag mig väldigt inspirerad och glad! En mycket bra dag! Godnatt på er 
#1 - - Eleonora Adriana ♥:

Fint :)

Liknande inlägg

Till top