TROTSA VINTERDEPPEN

Skönhet / Permalink / 0
 
Titeln på dagens inlägg låter kanske lite tokigt, men det är helt som det ska vara! Jag tänkte tipsa er om två helt amazing produkter som jag köpt hem och nu hunnit testa. Det är en B.U.S (brunutansol) och ett torrschampoo för brunetter. 
 
Brun utan sol produkten är ifrån Cocoa Brown, kostade väldigt lite för att vara en bus (kanske 89?) och är en mousse man smörjer in sig med för att ha på i 1-3 timmar innan man duschar av den. På det viset tycker jag inte att det känns kladdigt och som att det ska färga av sig på allt. Det kan andra produkter göra tycker jag. Färgen blev fin och jämn och var så lätt att använda. Dock rekommenderar jag såklart att ha en "bus-handske" att applicera med, för att slippa de typiska fläckiga händerna som lätt kan bli annars. 
 
Torrshampoot från Disp köpte jag hos min frisör, och minns tyvärr inte vad den kostade men det är en stor flaska så den har räckt länge. Och problemet med många torrschampoon är att det lätt blir pulvrigt i hårbotten (syns tydligt när man är brunett) och bara känns äckligt tycker jag. Denna har lite färg i sig så att den lätt smälter in, luktar gott och är helt perfekt för att ta bort fett hår eller bara bygga lite volym med. Mitt hår har alltid varit platt så det här är min mirakelprodukt!! Kostar såklart lite mer än dem man köper men helt klart värt det. 
 
Två superprodukter att liva upp den här perioden där man lätt känner sig blek och grå! Har ni något bra tips på liknande produkter får ni gärna kommentera inlägget. Kram på er!

Liknande inlägg

Till top