HALVA TIDEN AVKLARAD

Vardag / Permalink / 0
 
 
 
 
 
NATTBLOGG - ikväll träffade jag mina pluggtjejer igen, och det var längesedan sist. men det var av en väldigt bra anledning våran träff blev av, nämligen att vi läst halva vår studietid nu. 1.5 år avklarat! det gick väldigt fort kan jag lova. min klass gjorde också höstterminens sista tenta idag, en tenta jag gjorde för ett år sedan. det firade vi också, på samma gång. 
 
under tiden som klassen läst denna kursen på 2,5 månad har jag jobbat på H&M, och fram till nu har det varit väldigt mycket jobb. väldigt bra om ni frågar mig. dock har bloggen fått känna på min brist av tid, men det är faktiskt en del av mitt nyårslöfte!
 
jag har lovat mig själv att bli bättre på att fota med systemkameran - vilket blir mer bloggbilder! jag föredrar en blogg med bilder och gärna bättre sådana, och det har varit lite av det. men nu blir det ljusare ute och mer tid till fotografi hoppas jag, så det ser jag fram emot. 
 
Godnatt fina ni, hoppas ni haft en bra första halva av denna vecka. KRAM!

Liknande inlägg

Till top