SKAM

Vardag / Permalink / 0
Jag har verkligen blivit en seriemänniska. Eller kanske alltid har varit det? Senast på listan av serier jag sett är Shadowhunters, Westworld, PLL (för andra gången), Gossip girl (för andra gången) och nu även SKAM. Men vem har missat SKAM egentligen? Serien som är på allas läppar. 
 
Just nu tänker jag nästan på norska, ord som drittsekk, självupptatt, slutty och kliché snurrar och tre säsonger är avklarade från min sida. Och ja, jag tyckte den var bra.. en sån serie man själv kanske velat se i tonåren. För den berör så mycket sådant man känner igen.
 
Det här med att våga stå upp för den man är och vad man står för. Att ta hand om sina vänner och inte acceptera att behandlas som skit. nej det fanns mycket bra. har ni sett serien? vad tycker ni?
 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Till top